پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
پاویون پارک علم و فناوری خراسان میزبان کارفرمایان حوزه نفت، گاز و پتروشیمی

در اولین روز از برگزاری هفتمین نمایشگاه ساخت داخل نفت، گاز و پتروشیمی رقم خورد؛

پاویون پارک علم و فناوری خراسان میزبان کارفرمایان حوزه نفت، گاز و پتروشیمی

- 1402/09/20

هم‌زمان با افتتاحیه اولین روز از هفتمین نمایشگاه ساخت داخل نفت، گاز و پتروشیمی پاویون پارک علم و فناوری خراسان میزبان کارفرمایان حوزه نفت، گاز و پتروشیمی بود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان در حاشیه برگزاری هفتمین نمایشگاه ساخت داخل نفت، گاز و پتروشیمی مذاکرات متعددی با کارفرمایان حاضر در نمایشگاه انجام شد.

ساناز حسینیان نژاد، سرپرست اداره توسعه بازار و پروژه‌های پارک علم و فناوری خراسان گفت: هدف ما در این نمایشگاه ارائه دستاوردهای شرکت‌های پردیس فناوری‌های انرژی پارک علم و فناوری خراسان و توسعه بازار در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی است و در همین راستا سعی در توسعه تعاملات با کارفرمایان بخش خصوصی و دولتی داریم.

وی افزود: خوشبختانه پاویون پارک علم و فناوری خراسان در اولین روز توانست میزبان مسئولینی همچون مطهری مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی نفت، کفایتی رئیس پارک فناوری نفت و گاز، مسئولین شرکت ملی گاز، مدیر ساخت و مسئول بررسی منابع پتروشیمی پارس، مسئولین حوزه ابزار دقیق پالایشگاه دوم پارس جنوبی، مدیر بومی سازی پتروشیمی آریا ساسول، هیئت تجاری از کشور چین، رئیس طبقه‌بندی کالای شرکت ملی گاز و هئیت همراه، مسئولین پتروشیمی تخت جمشید و غیره باشد.

شایان ذکر است در این جلسات محمدجواد زارعی، مدیر پردیس فناوری‌های انرژی پارک علم و فناوری خراسان به معرفی ظرفیت شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان در دسته‌های تجهیزات ثابت، دوار، برق و ابزار دقیق، فناوری اطلاعات و فناوری‌های نوین، مواد شیمیایی و کامپوزیت پرداخت.

همچنین حسینیان‌نژاد، به ارائه ظرفیت‌های پارک علم و فناوری خراسان در خصوص عقد قرارداد با حوزه‌های فناوری پرداخت.

گفتنیست مباحثی همچون عقد قراردادهای فروش و خرید بار اول، شناسایی شرکت‌های فناور جهت عضویت در وندور لیست‌های کار فرمایان از سایر موضوعات مطرح شده در این جلسات بود.

دانلود پیوست خبر ساناز حسینیان نژاد ساناز حسینیان نژاد فاطمه باغبانی فاطمه باغبانی محمدجواد زارعی محمدجواد زارعی
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.